طول سرویکس ۳۲/۵ خوبه

۴ پاسخ

آره خوبه

اره عزیزم من ۱۶هفته ۳۲بود دکتر گفت خوبه فقط کار سنگین نکن خم و راست نشو پله زیاد بالا و پایین نکن اینسری آنومالی ۳۷ بود برای من

بنظرم خوبه ولی رعایت کن رابطه نداشته باش چیزا سنگین بلند نکن استراحت کافی داشته باش که یه وقت بهت فشار نیاد و ب راحتی بتونی ماه هشتم رد کنی

سلام گلم واسه هفته شما خوبه

سوال های مرتبط

مامان قند عسل مامان قند عسل روزهای ابتدایی تولد
مامان دلماه🌙دنیز 👧 مامان دلماه🌙دنیز 👧 ۴ ماهگی
مامان فَندوق 💙👼🏻🍼 مامان فَندوق 💙👼🏻🍼 هفته سی‌وششم بارداری
مامان رُزا🌹🎀 مامان رُزا🌹🎀 هفته سی‌ونهم بارداری