خانوما طول سرویکس ۳۲ چطوره ؟

۶ پاسخ

خوبه منم الان ۳۳ام

من تو هفته ۱۸
۳۰ بود
دکترم‌گفت خوبه
گفت چون از ان تی تا انومالی فقط یکی کم صده

برا هفته شما خوبه

تو هفته ی تو خیلی خوبه

کلا تا ۲۸ هفته فکر کنم اهمیت داره و زیر ۳۰ نباید بیاد ، ۳۲ خوبه

به نطرم تو هفته ی شما اوکیه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان دلماه🌙دنیز 👧 مامان دلماه🌙دنیز 👧 ۴ ماهگی
مامان سلین مامان سلین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نیهان🩷ویهان🩵 مامان نیهان🩷ویهان🩵 ۱۱ ماهگی
مامان محمّد ایلیا مامان محمّد ایلیا ۱۰ ماهگی
مامان پناه ☺️ مامان پناه ☺️ ۲ ماهگی