۵ پاسخ

اره عزیزم خوبه

اره عزیزم خوبه
من از ان تی روی ۳۰ مونده
ولی رعایت میکنم

آره خوبه مراقبت کن

من ۳۳ بود استراحت داد

آره عزیزم‌ ولی کمی رعایت کن پایینتر نیاد تا هفته ۳۰ دیگه طول سرویکس مهم‌نیست

سوال های مرتبط

مامان احسان وگندم🎀 مامان احسان وگندم🎀 ۶ ماهگی
مامان نیهان🩷 مامان نیهان🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فرشته‌ها‌ی دوقلو مامان فرشته‌ها‌ی دوقلو ۱ ماهگی
مامان فنچول مامان فنچول هفته سی‌وچهارم بارداری