سلام دوستان
تو هفته من طول سرویکس ۳۱ خوبه؟

۶ پاسخ

اره خوبه منم همینه طول سرویکسم

گلم خوبه ولی نباید کمتر بشه چون هفته های پایین هستی هنوز زیر ۳۰ که بیاد خطری میشه و زیر ۲۵ دیگه خیلی خطر داره

خیلی مراقب باش توالت فرنگی استفاده کن که کمتر فشار بیاد، بیشتر استراحت کن و چیزای سنگین بلند نکن..من تا ۲۶ هفته طول سرویکسم خوب بود الان که کم شده دکتر خطر زایمان زودرس بهم داده مراقب باش کمتر نشه

خوبه مال منم این بود

لب مرزی دیگه سعی کن پایین تر نیاد

رعایت کن

شکمی یا واژینال

سوال های مرتبط

مامان نیهان🩷 مامان نیهان🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دخملی🥹🎀 مامان دخملی🥹🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان پسری مامان مامان پسری هفته سی‌ودوم بارداری
مامان امید💙 مامان امید💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان طاها و تو دلی🩵 مامان طاها و تو دلی🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 👶هینا👶 مامان 👶هینا👶 ۹ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو روزهای ابتدایی تولد
مامان آیه و هدیه زهرا مامان آیه و هدیه زهرا هفته بیست‌ونهم بارداری