طول سرویکس توی ۲۰ هفته و۱ روز ۳۱ باشه خوبه؟

۵ پاسخ

بله مشکلی نیست نگران نباش

استراحتت باید بیشتر باشه منم ۳۲ هستم هر شب هم شیاف پروژسترون میذارم

خوبه ، سعی کن بیشتر استراحت کنی ، بین کار کردنا ، ی ۱۰دیقه دراز بکشی

یکم پایینه دیگه باید استراحت کنی کلا پایین ترنیاد ‌،ثابت بمونه مشکلی نیست

استراحتو حتما بیشتر کن شیافم میذاری؟

سوال های مرتبط

مامان احسان وگندم🎀 مامان احسان وگندم🎀 ۶ ماهگی
مامان فسقلی 💙🤱👶💙 مامان فسقلی 💙🤱👶💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آریَن🩵🥹 مامان آریَن🩵🥹 روزهای ابتدایی تولد
مامان نیهان🩷 مامان نیهان🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مامان پسری مامان مامان پسری هفته سی‌ودوم بارداری
مامان طاها و تو دلی🩵 مامان طاها و تو دلی🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان علی🩵 مامان علی🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🐣پسر طلا🫀 مامان 🐣پسر طلا🫀 ۱۰ ماهگی
مامان ملیکا مامان ملیکا ۸ ماهگی
مامان ایران من🫂 مامان ایران من🫂 ۷ ماهگی