سلام خانم ها
طول سرویکس ۳۱ در هفته من خوبه؟

۳ پاسخ

عالیه

خوبه ولی استراحت کن نزار از این پایین تر بیاد
برا من هنوز ۳۴ هستش استرس دارم که نکنه بیاد پایین

زیر ۲۸ خوب نیس

سوال های مرتبط

مامان احسان وگندم🎀 مامان احسان وگندم🎀 ۶ ماهگی
مامان مامان پسری مامان مامان پسری هفته سی‌وسوم بارداری
مامان طاها و تو دلی🩵 مامان طاها و تو دلی🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دخملی🥹🎀 مامان دخملی🥹🎀 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان امید💙 مامان امید💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان 👶هینا👶 مامان 👶هینا👶 ۹ ماهگی