سلام خاله ها تو هفته من طول سرویکس ۴۰ خوبه؟؟

۱۰ پاسخ

عالیه من الان 30 ام استراحت مطلقم ک پایین تر نیاد سرکلاژ بشم

اره گلم برا منم ۴۰بود عالیه

عالیه

خانمایکی جواب منوبده کمردردوفشارب واژن میادچیکارکنم

عاولیه

بله واسه منم 39بود خداروشکر

عااالی

خیلی خوبههههه

عالیههه

خوب ک نه عالیه

سوال های مرتبط

مامان بچه جون مامان بچه جون روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهوین💙 🥹 مامان شاهوین💙 🥹 ۱ ماهگی
مامان سوین  ائلوین مامان سوین ائلوین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان شیرین گندمک مامان شیرین گندمک ۵ ماهگی
مامان گل پسر 💙👶 مامان گل پسر 💙👶 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نیهان🩷 مامان نیهان🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان احسان وگندم🎀 مامان احسان وگندم🎀 ۶ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو روزهای ابتدایی تولد
مامان آروین و آرتین مامان آروین و آرتین ۲ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۲ ماهگی