سلام امروز طول سرویکس رو زده ۴۰ خوبه؟

۱۰ پاسخ

عالیه ماشاالله

برای من ۳۸ بود دیروز تو انومالی از دکتری که سونو کرد پرسیدم گفت خوبه اما هنوز حقیقتش متوجه نشدم طول سرویکس منظور چی و چقد بالا باشه خوبه

عالیه

عالیه بندری برقص😂

استراحت داشتین؟

عالیه عزیزم

عاااالی
برای من هفته ۲۰ ،۳۱ بود

عالیه بابا برو حال کن بخدا

عالی

بله عالی

سوال های مرتبط

مامان گل پسر 💙👶 مامان گل پسر 💙👶 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان شیرین گندمک مامان شیرین گندمک ۵ ماهگی
مامان آروین و آرتین مامان آروین و آرتین ۲ ماهگی
مامان شاهوین💙 🥹 مامان شاهوین💙 🥹 ۱ ماهگی
مامان سوین  ائلوین مامان سوین ائلوین هفته سی‌ویکم بارداری
مامان بچه جون مامان بچه جون روزهای ابتدایی تولد
مامان هیرا مامان هیرا روزهای ابتدایی تولد
مامان لنا🩷 مامان لنا🩷 ۹ ماهگی