مامانا طول سرویکس تو انکمالی حدود ۴۰ خوبه؟

۸ پاسخ

معرکه ست
مال من سر انومالی ۲۹شد گفت باید سرکلاژ بشی.
قبلش برو سونو واژینال، رفتم خدا رو شکر ۳۱بود ولی گفت باید استراحت کنی

از من ۳۱ بود

من کل بارداریم ۲۹-۳۰بودم دکترم گفت مشکلی نیست و بچم به سلامت به دنیا آمد شاغلم بودم توشیبا سرکار میرفتم

ازه عزیزم خوبه خداروشکر

عالیه

عالی
من توی دو تا سونو انومالی و ان تی پایین میزد دکتر میفرستاد سریع سونو واژینال اونجا خوب میزد خیلی بد بود اصن نمی دونم چرا

عالیه دیگه

عالیه

سوال های مرتبط

مامان شیرین گندمک مامان شیرین گندمک ۵ ماهگی
مامان نازی و تودلی 💙 مامان نازی و تودلی 💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان بچه جون مامان بچه جون روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسر 💙👶 مامان گل پسر 💙👶 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آروین و آرتین مامان آروین و آرتین ۲ ماهگی
مامان 🩷ثناویاسین💙 مامان 🩷ثناویاسین💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان شاهوین💙 🥹 مامان شاهوین💙 🥹 ۱ ماهگی
مامان سوین  ائلوین مامان سوین ائلوین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مغز بادوم💚 مامان مغز بادوم💚 ۹ ماهگی