طول سرویکس ۴۰ خوبه برا هفته ۱۴؟

۱۰ پاسخ

عالیه من۳۶م🥴

خوبه واسه من انومالی شکمی۳۹ بود

عالیه 👍🏻

تو ان تی طول سرویکس و چی مینویسه؟؟؟

اره گلم عالیه
برای من ان تی گفت ۳۸

عالیه

آره عزیزم عالیه 😍

عالیه عزیزم

عالی.

عاليهههه

سوال های مرتبط

مامان سوین  ائلوین مامان سوین ائلوین هفته سی‌ویکم بارداری
مامان معجزه
زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی
مامان شاهوین💙 🥹 مامان شاهوین💙 🥹 ۱ ماهگی
مامان بچه جون مامان بچه جون روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه مامان پناه ۱ ماهگی
مامان فندق کوچولو ❤️ مامان فندق کوچولو ❤️ هفته پانزدهم بارداری
مامان تـــو دِلــیم🎀 مامان تـــو دِلــیم🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آوینا و تودلی مامان آوینا و تودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مرصاد مامان مرصاد هفته چهاردهم بارداری
مامان حسینم مامان حسینم هفته سی‌وششم بارداری