فعلا خوبه اما استراحت بیشتر کن مرتب شیاف استفاده کن پله بالا پایین نرو
رابطه نداشته باشه بالا میره
برا منم ان تی ۳۲ بود
اما دیروز که سنو بودم شده ۳۸
لب مرزه حتما استراحت کامل داشته باش رعایت کن
نه استراحت کن
برامن آنتی ۳۱بود همش استراحتم. کوشش کن راه نرو. پله پایین بالا نرو. بار سنگین بر ندار
نه خیلی کوتاهه
سعی کن همینو حفظ کنی عزیزم چون پایینتر بیاد باید سرکلاژ کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.