طول سرویکس ۳۰ برا ۱۰ هفته خوبه؟؟

۶ پاسخ

فعلا خوبه اما استراحت بیشتر کن مرتب شیاف استفاده کن پله بالا پایین نرو
رابطه نداشته باشه بالا میره
برا منم ان تی ۳۲ بود
اما دیروز که سنو بودم شده ۳۸

لب مرزه حتما استراحت کامل داشته باش رعایت کن

نه استراحت کن

برامن آنتی ۳۱بود همش استراحتم. کوشش کن راه نرو. پله پایین بالا نرو. بار سنگین بر ندار

نه خیلی کوتاهه

سعی کن همینو حفظ کنی عزیزم چون پایینتر بیاد باید سرکلاژ کنی

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فسقلی🩷💙 مامان فسقلی🩷💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان معجزه✨❤️ مامان معجزه✨❤️ ۴ ماهگی
مامان زهرا مامان زهرا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان رزا مامان رزا هفته سی‌ام بارداری
مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 🩷ثناویاسین💙 مامان 🩷ثناویاسین💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مرصاد مامان مرصاد هفته چهاردهم بارداری
مامان تو دلیم🩷❤️ مامان تو دلیم🩷❤️ ۳ ماهگی
مامان گل پسرم مامان گل پسرم هفته بیست‌وچهارم بارداری