۵ پاسخ

برای من۳۴بود دکترم گفت تو این هفته خوبه ولی ۲۰روز دیگه کامل باید چک بشی

مال من هفته ۱۶
۳۶ بود

خیلی پایین تو هفته شما باید حداقل ۵۶ باشه طول سرویکست با استراحت بهتر میشه تا انومالی فقط استراحت کن تا بیشتر بشه ینی جنین بره بالا

شکمی انجام دادی؟

منم همین میزان بود، گفتن بهتون برای چک اش که کمتر نشده باشه یک یا دو هفته بعدش برین؟ و بیشتر استراحت کنین و هیدراته بمونین؟

سوال های مرتبط

مامان معجزه✨❤️ مامان معجزه✨❤️ ۴ ماهگی
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌ام بارداری
مامان آوینا و تودلی مامان آوینا و تودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ارغوان و آرسام مامان ارغوان و آرسام هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نویان وتودلی مامان نویان وتودلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان زهرا مامان زهرا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان گل پسرم مامان گل پسرم هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندق کوچولو ❤️ مامان فندق کوچولو ❤️ هفته پانزدهم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وهفتم بارداری