سلام مامانا طول سرویکس من ۳۰ هست خوبه؟

۹ پاسخ

واسه من ۲۹ بود دکتر گف اوکیه

خوبه ولی چون هفتت بالا نیست یکم لب مرزی سعی کن پایین نیاد فقط هم باید استراحت باشی

واسه من ۲۸ بود فردا میرم آنومالی دوباره چک کنم

کمه یکم رعایت کن زیاد بلند نشو

لب مرزی عزیزم هفتت بالا نیست خیلی رعایت کن .اگرم میدونی نمیتونی استراحت مطلق باشی به نظرم تا هفتت نرفت بالا سرکلاژ کن خیالت راحته

ن خوب نیست
میترسونمت چون باید رعایت کنی
چقدر خانوما رعایت نکردن و اتفاق های بدی افتاد
منم ۳۱ بود برا ان تی
تا سونو انومالی استراحت مطلق شدم تا ببینیم بیشتر میشه یا نه
کامل استراحت باش فقط برا سرویس و حمام از جا بلد شو لطفاااااا

باید استراحت ت زیاد کنی لب مرزی

دکترت چی گفت ؟
من ۳۱ بود گفته استراحت چن روز دیگه میرم انومالی خداکنه یا بیشتر شده باشه یا حداقل از این کمتر نشه

رعایت کن بیشتر استراحت کن سعی کن از این کمتر نشه

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس هفته سی‌ام بارداری
مامان رزا مامان رزا هفته سی‌ام بارداری
مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان معجزه✨❤️ مامان معجزه✨❤️ ۴ ماهگی
مامان آوینا و تودلی مامان آوینا و تودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان زهرا مامان زهرا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فاطمه و جوجه مامان فاطمه و جوجه هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آوا مامان آوا هفته سی‌وسوم بارداری