خانما طول سرویکس ۳۰ خوبه؟

۹ پاسخ

خیلی مراقب باش
بنظر من دکترت رو عوض کن
من سرویکسم تو هفته شما ۳۵ بود دکتر گفت خوبه
پشت گوش انداختم الان ۶ تا اومده پایین و نگرانم

برا من ۳۱ طول سرویکسم دکترم گفت خوبه ولی مواظب باش

منم ۳۰دکتر هیچی نگفت

عزیزم ۳۰ طولت شکمی یا واژینال گرفتی

برامن ۳۱بود گفت پایینه ..حالا سه هفته دیگ سونو داده که برم دوباره چک کنه
فک کنم باید استراحت کنیم

اره ولی یکم‌باید استراحتت رو بیشتر کنی و پله نری بالا و پایین تا این یکم بره بالا ...

من بارداری اولم ۳۱ بود تا آخرم موند و دکترم از اول گفت خوبه اینم ۳۱ دکتر نگفت بد گفت همه چی عالی

برا من۳۵بود انتی دکتر گفت استراحت کن جفتت پایینه

منم 30 ام

سوال های مرتبط

مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان معجزه✨❤️ مامان معجزه✨❤️ ۴ ماهگی
مامان زهرا مامان زهرا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آوینا و تودلی مامان آوینا و تودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه😍 مامان جوجه😍 ۸ ماهگی
مامان آوا مامان آوا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آنا 🎀🤍 مامان آنا 🎀🤍 روزهای ابتدایی تولد
مامان رزا مامان رزا هفته سی‌ام بارداری