سلام طول سرویکس ۳۰ خوبه یا نه ؟

تصویر
۱۳ پاسخ

سلام خوبی عزیزم الان که هفته هجده هستی همچی اوکیه
چون منو‌کلی ترسوندن گفتن سرویکس سی خطرناکه
اما دکترم گفت خوبه مشکلی نداره حتی رابطه و اینام منع نکرد و هیچچچ دارویی هم بهم نداد

خیلی ممنون

منم انتی ۳۳ بود گفت باید استراحت کنی

لب مرزه

همه چیز نرماله

زیر 30بیاد سرکلاژ
سنو داخلی بود یا از رو شکم؟

دکترت نگفت سرکلاژ؟
من 33. احتمالا سرکلاژ کنم

نه باید استراحت کنی گلی😍

ن استراحت باش

من استراحت مطلق شدم

نیاز به استراحت داری
مواظب باش یه وقت نیاد پایین تر

استراحت بیشتر کن

مراقبت

سوال های مرتبط

مامان رزا مامان رزا هفته سی‌ام بارداری
مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ ماهگی
مامان هدیه ی خدا 🤰🏻 مامان هدیه ی خدا 🤰🏻 هفته پانزدهم بارداری
مامان آوینا و تودلی مامان آوینا و تودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان میکائیل 💙🩵 مامان میکائیل 💙🩵 ۷ ماهگی
مامان معجزه✨❤️ مامان معجزه✨❤️ ۴ ماهگی
مامان زهرا مامان زهرا هفته سی‌ودوم بارداری