سلام طول سرویکس در هفته ۱۲
۳۰ باشه خوبه ؟

۱۰ پاسخ

توی ۱۲ هفته ۳۰ کمه رفغه رفته ممکنه بیاد پایین با دکترت مشورت کن یا شیاف میده بهت یا سرکلاژ باید بکنی

من تو ان تی ۳۳ بودم ولی واسه انومالی رفتم ۲۹ شده بود دکتر استرحت‌گفت

استراحت کافی باید داشته باشی لب مرز اگ از اون پایین تر بیاد خطرداره

استراحت کنید خدای نکرده پایین تر نیاد

منم دیروز سونو قلب دادم ۳۰ بود نگفت کمه. چیزی نگفت

زیر 30سرکلاژ باید کنی

باید استراحت کنی زیر ۳۰خوب نیس

برا من ۳۱ بود دکتر گفت خوبه مشکلی نداره

استراحت نسبي بايد داشتع باشيد فك ميكنم

من از اول ۳۰ بود واژینالم دادم ۳۰ بودم

سوال های مرتبط

مامان زهرا مامان زهرا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فاطمه و جوجه مامان فاطمه و جوجه هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌ام بارداری
مامان گل پسرم مامان گل پسرم هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آوینا و تودلی مامان آوینا و تودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری