طول سرویکس در حدود ۴۱ خوبه مامانا. ؟

۹ پاسخ

عالیه ولی بیخیال نشو و مراقب باش . برای من هم آنومالی ۴۱ بود ۲۴ هفته ک رفتم شده بود ۳۳. نمیگم ک نگران بشی گفتم که هوای خودتو داشته باشی و مثل من نباشی 😊

سلام شما سونو رو پیش کی رفتین؟

عاالی

چقدر باشه خطرناک؟

اره عزیزم

عالیه

عالیه

عالیه

عالیه

سوال های مرتبط

مامان تمشک و گیلاس مامان تمشک و گیلاس ۱ ماهگی
مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 ۱ ماهگی
مامان حُسین💙🧿✨️ مامان حُسین💙🧿✨️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 🌙ماهی مامان 🌙ماهی ۸ ماهگی
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۳ ماهگی
مامان قند عسل🍯🍼🌈 مامان قند عسل🍯🍼🌈 ۶ ماهگی
مامان دنیز 🌊🩷 مامان دنیز 🌊🩷 ۷ ماهگی