طول سرویکس حدود ۳۴. م. م است تو ۱۲ هفته خوبه آیا یا بد؟؟؟

۱۰ پاسخ

من ۳۱ بودم

عزیزم من ۳۲ بودم تو ۱۲ هفته که ان تی رفتم،دکتر گفت خوبه و نیاز به استراحت نیست
یه سونو نوشت برای ۱۶ هفته که گفت اگه زیر ۳۰ بیاد زنگ خطره،همین
طبق سرچ کردن های من امکان نداره بالاتر بره مگر اینکه عواملی مثل دقت دستگاه و نوع سونو شکمی یا واژینال و پر و خالی بودن مثانه خیلی تاثیر دارن تو اندازه اش
حالا شما هم به خودت فشار نیار

منم ۳۴ بودم

خوبه جای نگرانی نیس

من ۳۷ بودم

خوبه عزیزم
نیاز به استراحت خاصی نداری
فقط چیز سنگین بلند نکن
پله نرو
از دستشویی فرنگی استفاده کن
یعنی کلا برای کل بارداریت این چیزا را باید رعایت کنی
تا انومالی اگه همه چیو رعایت کنی بیشتر میشه

استراحت کن

خووبه

بیشتر استراحت کن عزیزم.من تو 12هفته 38بودم

باید تو آنومالی ببینی چقدر فرق کرده عزیزم.

سوال های مرتبط

مامان انشالله دختر مامان انشالله دختر هفته بیستم بارداری
مامان مغز بادوم💚 مامان مغز بادوم💚 ۹ ماهگی
مامان پسرم♥️ مامان پسرم♥️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آرتان قلب من🫀 مامان آرتان قلب من🫀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نخود مامان نخود هفته بیستم بارداری
مامان نیان کوچولو مامان نیان کوچولو ۴ ماهگی
مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 ۷ ماهگی