طول سرویکس تو هفته من ۳۱ خیلی کمه؟؟؟

۱۱ پاسخ

تازه واسه شما میگی ۴۰ بوده شده ۳۱ نمیدونم بازم ولی بهتره مشورت کنید با دکتر

حقیتش من ۳۲ بود دکتر بهم گفت کمه و شیاف داد و استراحت کردم باز رفتم سونو یکم بیشتر شده بود کاش به دکترت بگی

دیگه اگه ماشین خودتونه پشت بالشتو لحاف و تشک پهن کن جاتو راحت کن تا موقع برگشت فقط دراز بکشی زیاد بخودت فشار نیار هر۱۲ساعتم شیاف بزار زیاد راه نرو دست انداز های ماشینم برات ضرره خیلی رعایت کن ک کمتر نشه و مجبور ب سرکلاژ نشی یا اگ میتونی ی بیلیط هوایپیما بکیر برا شهرتون ب حا این همه اذیت

خیلی استراحت کن هنوز نرماله کمتر از ۳۰ خطرناکه

یعنی نمیشه برگردم خونمون

استراحت کن و شیاف بزار

شکمی31بود یا واژینال؟

ان تی چند بودی؟

شیاف استفاده کن عزیزم

نه خوبه بیشتر استراحت کن

از اهواز اومدم همدان میترسم برگردم خونمون😔

سوال های مرتبط

مامان دخملی🥹🎀 مامان دخملی🥹🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نارنگی🍊 مامان نارنگی🍊 هفته بیستم بارداری
مامان احسان وگندم🎀 مامان احسان وگندم🎀 ۶ ماهگی
مامان ایدا 👧💓 مامان ایدا 👧💓 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نیهان🩷 مامان نیهان🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان سید مرتضی مامان سید مرتضی ۸ ماهگی
مامان آریَن🩵🥹 مامان آریَن🩵🥹 روزهای ابتدایی تولد