۹ پاسخ

کارسنگین نکن استراحت ب اندازه داشته باش

استراحت کن عزیزم پله نرو جارو برقی نکش سرویس فرنگی...رابطه ممنوع تا میتونی فقط استراحت کن

ن خوبه

خوبه عزیزم نرمال.فقط زیاد پله بالا پایین نکن.زیاد ایست نکن.سعی کن یبوست نگیری ازهمه چی بدتره

ازمن آنومالی ۳۱بودشیاف واستراحت داده ولی همش کارم گریه واستر سه ک مبادا خدایی نکرده بچمدچیزیش بشه🥺

دکتر به من گفت طول سرویکست خیلی پایبنه😳😳سونوی اورژانسی نوشت ۱۵هفته انجام بدم وکلی ترسوند مال من ۳۳بود

خوبه مشگلی نداره

نه کم نیس خوبه

خوبه

سوال های مرتبط

مامان نورقلــبم💫پسرم🩵 مامان نورقلــبم💫پسرم🩵 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان اهورا مامان اهورا هفته سی‌وپنجم بارداری