۵ پاسخ

نه نرماله منم ۳۴بودم ۳۱شدم ولی بازم استراحت کنی بهتره

۳۲ بد نیست ولی رعایت کن پایینتر نیاد ،چک کن مدام ک مطمعن باشی، منم ۳۲ بودم دکتر گفت خوبه اصلا نه رعایت کردم، نه استراحت ،نه پیگیریش کردم دیگه ،الان اومد پایین تو هفته ۲۶ مجبور شدم سرکلاژ کنم🤦‍♀️
خلاصه ۳۲ بد نیست اما حواستو جمع کن پایینتر نیاد.

استراحت کنید پله بالا پایین نرید خم و راست نشید

من شنیدم زیر ۳۰خطر ناکه
رعایت کنید کمتر نشه

مراقبت می‌خواد استراحت کن بار سنگین بلند نکن

سوال های مرتبط

مامان دخترم مامان دخترم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پناه🤰🏻🩷 مامان پناه🤰🏻🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پرنسس کوچولو مامان پرنسس کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان حُسین💙🧿✨️ مامان حُسین💙🧿✨️ هفته سی‌ودوم بارداری