طول سرویکس تو انومالی زده ۳۲. کمه. ان تی ۳۷بود

۴ پاسخ

کم شده، احتمالا استراحت نداری و فعالیت مداوم داشتی ،باید مراقبت کنی

چون اومده پایین حتما دوهفته دیگه چک کن

مطمئنی که۱۴ست شاید اشتباه شده دکاربهت نگفت خطرناکه

برای من ۱۴زده خیلی پایینه؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان علی🩵 مامان علی🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان پرنسس کوچولو مامان پرنسس کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان حُسین💙🧿✨️ مامان حُسین💙🧿✨️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پناه🤰🏻🩷 مامان پناه🤰🏻🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دونه برنج مامان دونه برنج هفته سی‌وهشتم بارداری