۶ پاسخ

از ۲۵ تا ۴۰ محدوده طبیعی به حساب میاد ۳۵ خوبه

برا منم ۳۵ دکتر گفت خوبه

من تو ان تی ۴۴ بود

اگه رحم دوشاخ و سقط مکرر نداشته باشی ۳۵ خوبه ، من چون رحمم دوشاخ بود و سقط داشتم دکترم با طول سرویکس ۳۴ سرکلاژم کرد

طبیعیه خوبه ۳۵

بالای ۲۸ و ۳۰ اوکیه

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترم مامان دخترم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان عروسک مامان عروسک ۳ سالگی
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته بیستم بارداری
مامان علی🩵 مامان علی🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان گلابی مامان گلابی هفته بیستم بارداری