خانما تو ان تی طول سرویکس تون چند بود

۲۲ پاسخ

من ۳۲

۳۰

۳۴

۳۸.

انتی ۳۸ ,آنومالی ۲۹

طول سرویکس ۴۰ بوده

۳۳بود

۴۱ زده

40 بود

۳۰

ان تی 35
آنومالی 33

من ۳۷ بود ینی کمه باید استراحت کنم؟

۳٠ بود

ان تی ۴۰ آنومالی ۳۵

32بود

برای من 35 بود انتی که دکتر گفتن استراحت نسبی داشته باش خودش میره بالا

بود ۳۸

40بود ، چهارشنبه دوباره باید برم چک کنم

ان تی ۴۵ الان ۲۸ شیاف استفاده میکنم اگه خوب نشد سرکلاژ

۳۷ توی انومالی هم همون بود

برا من ک 39بود، ولی همش این مدت استراحت مطلق بودم

۳۳

سوال های مرتبط

مامان گلابی مامان گلابی هفته بیستم بارداری
مامان عروسک مامان عروسک ۳ سالگی
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته پانزدهم بارداری
مامان گهواره مامان گهواره هفته بیستم بارداری