من ۳۲
۳۰
۳۴
۳۸.
انتی ۳۸ ,آنومالی ۲۹
طول سرویکس ۴۰ بوده
۳۳بود
۴۱ زده
40 بود
۳۰
ان تی 35
آنومالی 33
من ۳۷ بود ینی کمه باید استراحت کنم؟
۳٠ بود
ان تی ۴۰ آنومالی ۳۵
32بود
برای من 35 بود انتی که دکتر گفتن استراحت نسبی داشته باش خودش میره بالا
بود ۳۸
40بود ، چهارشنبه دوباره باید برم چک کنم
ان تی ۴۵ الان ۲۸ شیاف استفاده میکنم اگه خوب نشد سرکلاژ
۳۷ توی انومالی هم همون بود
برا من ک 39بود، ولی همش این مدت استراحت مطلق بودم
۳۳
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.