سلام خانما طول سرویکس شما تو ان تی چند بود؟

۱۶ پاسخ

۳۳.۵ بودش

۳۸ انتی

برای من تا قبل ان تی ۳۴بود بعد ان تی شد ۲۸
تا اخرهم ۲۸موند

37

چرا کلا استراحتم‌ چند ماهه

37 بود 3 هفته بعدش شد 29

۳۱بودم

۳۰.

سلام انتی نگفت، ولی ۱۵ هفته ۳۵

مامانای باردار و اقدامی های عزیز ما گروه داریم روبیکا ب آیدی زیر پیام بدین تا عضو شید ☺️

@Mnguiko

انتی ۳۴ شکمی

انتی توی ۱۲ هفته و ۴ روز ۳۶ بود توی ۱۶ هفته شدم ۲۴ و سرکلاژ کردم

۵۳بود آنتی ۴۰ شد انومالی فک میکنم داره میاد پایین

ان تی نمی‌دونم ولی انومالی رفتم 41

38 بود

۴۴.

سوال های مرتبط

مامان عروسک مامان عروسک ۳ سالگی
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته پانزدهم بارداری
مامان پرنسس کوچولو مامان پرنسس کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد و مَروا🤍 مامان محمد و مَروا🤍 هفته سی‌ام بارداری