۸ پاسخ

من انتی ۲۷ بود
انومالی شد ۳۰ دکترم گفت شیافاتو ادامه بده و استراحت نسبی ثابت بمونه مشکلی نیست

۳۶ بود

حتما سرکلاژ کن

۳۷ بود ولی سونوی آهر ۴۲ البته توی ۸ ماه دهانه رحمم باز شد و تا ۳۶ هفته با استراحت مطلق و شیاف و آمپول و این چیزا رسوندم

34بود

انتی ۳۳
انومالی ۲۹
سرکلاژ شدم

29 بود سرکلاژ شدم

34 بود تو آنومالی شد 32

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری
مامان عروسک مامان عروسک ۳ سالگی
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری
مامان گلابی مامان گلابی هفته بیستم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته پانزدهم بارداری