بچه ها میشه همه بگین طول سرویکس تون توی انتی چند بود ؟؟

۱۶ پاسخ

من هنوز انتی نرفتم ولی قبلا ک هماتوم داشتم ۳۱ بود الان شده ۳۳ تو ده هفته

۳۰😩😩

۳۶بود

۳۹بود
انومالی ۳۶

۴۲بود

۳۳.

۳۳ بود

۳۲

من شکمی ۳۸ بودم

۳۹ بود

مال من ۴۰بود

بود ۳۳

38/5 بود 😍

37 بود

۳۲بود

۳۴بود

سوال های مرتبط

مامان نی نی گولوها مامان نی نی گولوها هفته سی‌ام بارداری
مامان گهواره مامان گهواره هفته بیستم بارداری
مامان تـــــرنــــم🩷 مامان تـــــرنــــم🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری