۳۱ بود دکترم استراحت داد بهم
من ۴۹. هر کاری هم میکنم کوه میرم. ورزش میکنم کلا روزم سرپام
۳۴خوبه
من ۳۲ بودم
من ان تی ۳۷ بود انومالی شده بود ۴۰
ن استراحت کزده بودم ن هیچی تازه چندبارم رفته بودم شهرستان تفریح 😅
نگران نباش فقط بار سنگین بلند نکن
و اگر یبوست داشتی ب هیچ عنوان زور نزن من فقط این دوتاشو رعایت کردم
۳۲ اصن هیچ جا هم میرفتم
من انتی ۳۰ انومالی ۳۲
40 بودم آنومالی شدم ۳۵
من انومالی ۳۴
بالای ۳۰ نرماله
نگران نباش
سرویس فرنگی برو
پله اصلا
پیاده روی هم اصلا
سنگین بلند نکن
با مراعات بیشتر میشه.
انتی ۳۶ انومالی ۳۳
من ان تی ۳۳.۵ بود
منم ۳۴ دکتر گفت استراحت کنم پله و رابطه و ماشین و کار سنگین تعطیل
به من نگفت چرا
من ان تی ۳۸ بودم انومالی شدم ۳۴
منم ۳۴ دکتر و بهداشت پرسبدم گفت خوبه
منم ۳۳ هستم
من آنتی ۳۳ بود انومالی ۳۲
۳۳بود الان انومالی شده ۲۸🙂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.