خانما ان تی سرویکس تون چند بود من ۳۴ نگرانم

۱۹ پاسخ

۳۱ بود دکترم استراحت داد بهم

من ۴۹. هر کاری هم میکنم کوه میرم. ورزش میکنم کلا روزم سرپام

۳۴خوبه

من ۳۲ بودم

من ان تی ۳۷ بود انومالی شده بود ۴۰
ن استراحت کزده بودم ن هیچی تازه چندبارم رفته بودم شهرستان تفریح 😅
نگران نباش فقط بار سنگین بلند نکن
و اگر یبوست داشتی ب هیچ عنوان زور نزن من فقط این دوتاشو رعایت کردم

۳۲ اصن هیچ جا هم میرفتم

من انتی ۳۰ انومالی ۳۲

40 بودم آنومالی شدم ۳۵

من انومالی ۳۴

بالای ۳۰ نرماله
نگران نباش

سرویس فرنگی برو
پله اصلا
پیاده روی هم اصلا
سنگین بلند نکن
با مراعات بیشتر میشه.

انتی ۳۶ انومالی ۳۳

من ان تی ۳۳.۵ بود

منم ۳۴ دکتر گفت استراحت کنم پله و رابطه و ماشین و کار سنگین تعطیل

به من نگفت چرا

من ان تی ۳۸ بودم انومالی شدم ۳۴

منم ۳۴ دکتر و بهداشت پرسبدم گفت خوبه

منم ۳۳ هستم

من آنتی ۳۳ بود انومالی ۳۲

۳۳بود الان انومالی شده ۲۸🙂

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری
مامان تمشک مامان تمشک هفته شانزدهم بارداری
مامان دلساخانومی مامان دلساخانومی ۵ ماهگی
مامان گلابی مامان گلابی هفته بیستم بارداری
مامان مانا🩷 مامان مانا🩷 هفته نوزدهم بارداری
مامان عروسک مامان عروسک ۳ سالگی