طول سرویکس ۳۴ تو سونو ان تی بده

۴ پاسخ

برا منم 34بودد
برام سونو مجدد نوشته دو هفته دیگه بدم

برای من ان تی ۳۰ بود انومالی شد ۳۵ البته شیاف و استراحت دارم استراحت داشته باشی پایین نمیاد

نه خوبه

بد نیست
باید استراحت کنی زیر ۳۰ نیاد
زیر ۳۰ سرکلاژ انجام میدن

سوال های مرتبط

مامان تمشک مامان تمشک هفته شانزدهم بارداری
مامان مامان نوتلا🧸🩵 مامان مامان نوتلا🧸🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پرنسس کوچولو مامان پرنسس کوچولو روزهای ابتدایی تولد