بچه ها طول سرویکس منو تو سونو انتی زده ۳۴ بده ؟

۴ پاسخ

چرا تو سونو ان تی به من طول سرویکس رو نگفت؟؟😶

واسه منم ۳۴ بود
۱۲ هفته و ۴ روز

نه خوبه
استراحت کن تا پایین تر نیاد
زیر ۳۰ بشه سرکلاژ میکنن

من ۳۳ بودم دکترم گفت زیر ۲۸ خطرناکه

سوال های مرتبط

مامان دلساخانومی مامان دلساخانومی ۵ ماهگی
مامان فندوقا🩷🩵 مامان فندوقا🩷🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان دخترم🩷 مامان دخترم🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان سه فرزندی💖💖💙 مامان سه فرزندی💖💖💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان انشالله دختر مامان انشالله دختر هفته بیستم بارداری