خانما طول سرویکس تو سونو انتی ۳۴ باشه خوبه؟ یا کمه

۶ پاسخ

برا من ت انتی ۳۵بود تو آنومالی ۴۳ شد

من تو ان تی ۳۲ بودم دیگه نمیدونم انومالی اومده پایین یا رفته بالا شنبه انومالی دارم

اره عزيزم خوبه . كارهاي سنگين نداشته باش.

آره خوبه منم تو ان تی همینقدر بودم بعد ان تی یکم به صورت نیمه استراحت پیش رفتم تو آنومالی شد ۳۶

خوبهه

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نخود مامان نخود هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان انشالله دختر مامان انشالله دختر هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان باربد مامان باربد هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ❤️🌹🌹❤️ مامان ❤️🌹🌹❤️ ۳ ماهگی
مامان کوچولو♡ مامان کوچولو♡ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دلساخانومی مامان دلساخانومی ۶ ماهگی