برا من ت انتی ۳۵بود تو آنومالی ۴۳ شد
من تو ان تی ۳۲ بودم دیگه نمیدونم انومالی اومده پایین یا رفته بالا شنبه انومالی دارم
اره عزيزم خوبه . كارهاي سنگين نداشته باش.
آره خوبه منم تو ان تی همینقدر بودم بعد ان تی یکم به صورت نیمه استراحت پیش رفتم تو آنومالی شد ۳۶
خوبهه
اره عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.