مامانا طول سرویکس منو توی انتی زده ۳۲ خطرناکه یعنی؟

۵ پاسخ

منم انتی 31 بود گفتن نرماله

منم انتی همینقدر بود با استراحت تا انومالی یکی رفت بالا
بیشتر استراحت کن پایین نیاد

ن منم 32 بود

مال منم آنتی ۳۲ بود گفت نرماله

چند هفته !!!
من ۱۴ هفته ۳۶ بود

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌ام بارداری
مامان آوین کوچولو مامان آوین کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان سه فرزندی💖💖💙 مامان سه فرزندی💖💖💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هاله مامان هاله هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جوجه 😍 مامان جوجه 😍 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دخترم🩷 مامان دخترم🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آرن مامان آرن هفته بیست‌وسوم بارداری