طول سرویکس ۳۲ توی انومالی خوبه؟

۱۰ پاسخ

منم۳۲بودم دکتر روزی دوتا شیاف داده با استراحت🙂

ان تی چند بودی عزیزم؟؟

زیاد ن استراحت کنی بهتره

یه مدت استراحت کن پاهاتو بده بالا میره بالا شیافم بزار

اصلا رابطه نداشته باش پله هم اسلا نرو قتل سرویکس پله هست

مال منم۳۲ بود دقیقا یهو اومد پایین تو دو هفته

اره خوبه

آره گلم خوبه

بستگی به نظر دکترت داره اما خب اگه پله و رابطه و کار خونه رو رعایت کنی خوبه وگرنه ممکنه کوتاه بشه

استراحت کنید بهتره البته بستگی ب نظر دکترتون داره

سوال های مرتبط

مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلارز مامان دلارز ۵ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان انبه مامان انبه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان قند عسل مامان قند عسل ۱۰ ماهگی
مامان آرمان مامان آرمان ۸ ماهگی
مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دخترم مامان دخترم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۳ ماهگی