طول سرویکس ۳۲ خوبه شکمی؟

۵ پاسخ

بله زیر ۳۰مراعات باید بکنی...الانم مراعات کنی کار سنگین و بشین پاشو اینا زیاد انجام ندی بهتره.بازم ببین دکتر چی میگه بهت

شکمی دقیق نیست
منم ٣٢ بودم ولی واژینالم ٢٨ بود

فعلا خوبه ولی پایین تر بیاد یکم خطر داره
یکی دو هفته دیگه تکرار کنید اینبار سونو واژینال انجام بدین
این حرف دکترم بود واسه من

دکترتون کیه؟

چجوری طول سرویکست مشخص شد چرا تو سنوگرافی من نیست

سوال های مرتبط

مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلارز مامان دلارز ۵ ماهگی
مامان قند عسل مامان قند عسل ۱۰ ماهگی
مامان آرمان مامان آرمان ۸ ماهگی
مامان آوین کوچولو مامان آوین کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۳ ماهگی
مامان مانیار 😍✨ مامان مانیار 😍✨ هفته هفدهم بارداری
مامان معجزه ی زندگیم مامان معجزه ی زندگیم هفته سیزدهم بارداری