اره خوبه ولی رعایت کندکتر به من گفت زیر ۳۵ یعنی داره کم میشه
واسه منم ۳۲ بود، تو ان تی ۳۰ بود یهم شیاف داد تو انومالی ۳۲ شد گفت خوبه ولی همچنان یه ماه دیگه شیاف استفاده میکنم تا باز برم چک کنه ، ولی گفت میتونی روتین عادی زندگی داشته باشی ولی با مراقبت بیشتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.