منم 35 بود دکتر گفت رعایت کن تا ان تی
من۳۰ بودم استراحت نسبی کردم رابطه هم نداشتم یک ماه بعد ان تی ۴۰شدم مراقبت کنی بالا میره
نه عزیزم خوب نیست نزار برسه زیر ۳۰. کار سنگین . پیاده روی . ورزش. دولا راست شدن. چیز سنگین برداشتن. هیچ کدوم رو انجام نده با نظر دکترت شباف ام باید استفاده کنی
زیر سی خوب نیس
منم امروز رفتم ۳۲ بود جفتم پایین🥲🤦🏻♀️
نه خوبه
ن خوبه .من جاریم۳۰بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.