۵ پاسخ

خوبه بابا عالیه ۳۲
من یکی میشناسم هفته ۲۰ هستش سرویسکت ۳۱
نه شما که هنوز ۱۲ هفتتونه

نزار پایینتر بیاد تا انومالی زیاد فعالیت نکن می‌ره بالا

عالیه نگران نباش من اولی ۳۱ بود تا اخرین روز

منم ۱۲ هفته بودن ۳۲ بود استراحت کردم شد ۳۵

نگرانت نمیکنم ولی هرچقد بیشتر استراحت کنی عالیه من سرویکسم ۳۲

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌ام بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان محمدمبین ‌ مامان محمدمبین ‌ ۴ سالگی
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری