طول سرویکس ۳۸ کمه هفته ۱۲

۷ پاسخ

عالیه

چرا برای من آن تی نگف چنده🤦🤦

دکتر گفت کمه استراحت کن بره بالا

شما علایم بارداریت چیه و ویارت چیه

برا منم ۳۸ بود تو هفته ۱۲ ، سونو واژینال کردن

ن خیلی خوبه مال منکه ۳۵

خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم مامان گل پسرم هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان پرنسس🩷 مامان پرنسس🩷 هفته بیستم بارداری
مامان قلب من مامان قلب من ۱ ماهگی
مامان دخترم و نی نی🫀 مامان دخترم و نی نی🫀 هفته دهم بارداری
مامان مرصاد مامان مرصاد هفته چهاردهم بارداری