طول سرویکس ۳۸ خوبه تو هفته من ؟

۱۰ پاسخ

واسه من اندازشو نگفت لنتی😶

عالیه

عالیه واسه من ۴۰ بود

از انتی بهت گفت؟؟اخه من انتی هیچی نگفت و ننوشته از طول سرویکس

آره عزیزم

من 13 هفته 30 بودم

از خوبم خوبتره

برای من تو انتی ۳۶ بود سونو شکمی دکترم گفت خوبه

منکه ۳۳🥲

بله عالیه

سوال های مرتبط

مامان دخترم و نی نی🫀 مامان دخترم و نی نی🫀 هفته دهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ِ  خانومچه✨ مامان ِ خانومچه✨ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جو جو ممد🩷🦄 مامان جو جو ممد🩷🦄 ۷ ماهگی
مامان محمدمبین ‌ مامان محمدمبین ‌ ۴ سالگی
مامان آقا باراد مامان آقا باراد هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان معجزه✨❤️ مامان معجزه✨❤️ ۴ ماهگی
مامان آیماه🌙🌈🩷 مامان آیماه🌙🌈🩷 ۷ ماهگی
مامان پناه👧🏻🎀 مامان پناه👧🏻🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ایران مامان ایران هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری