خانوما سرویکس ۳۸ تو هفته من خوبه ؟

۹ پاسخ

من خودم همه کارامو انجام میدم شوهرم کمکم نیست ولی از این ب بعد سعی میکنم کارامو انجام دادم بعدش استراحت کنم

خوبه عزیزم

عالیه گلم

عالیه عزیزم
من ۱۲هفته 29بودم🥲

منم فردا باید برم دعام کن💞

اره عزیزم

فکنم بالای سی خوب باشه
برا من 34 هست

اره عزیزم

عالیع

سوال های مرتبط

مامان دخترم و نی نی🫀 مامان دخترم و نی نی🫀 هفته دهم بارداری
مامان قلب من مامان قلب من ۱ ماهگی
مامان نورا💗 مامان نورا💗 ۶ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آیماه🌙🌈🩷 مامان آیماه🌙🌈🩷 ۷ ماهگی
مامان دلبرک 💗🐣 مامان دلبرک 💗🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ِ  خانومچه✨ مامان ِ خانومچه✨ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جو جو ممد🩷🦄 مامان جو جو ممد🩷🦄 ۷ ماهگی
مامان نویان وتودلی مامان نویان وتودلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آقا باراد مامان آقا باراد هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان معجزه✨❤️ مامان معجزه✨❤️ ۴ ماهگی
مامان محمدمبین ‌ مامان محمدمبین ‌ ۴ سالگی
مامان شاهوین💙 🥹 مامان شاهوین💙 🥹 ۱ ماهگی