اگر واقعا ۱۱ میل باشی برو سرکلاژ انجام بده
همچین چیزی نداریم
یا کوری یا بیسواد😂
من فک کردم عدد انتی رو میگی یک و یک 😐 نه والا یک و یک خوب نیست
عزیزم ۱ که میگی باید الان بچت بغلته
ا باشه که کله بچه بیرونه 🤣🤣🤣
عزیزم عدد انتی هست طول سرویکس که ۱ باشه بچه الان دنیا میاد 🤣
نه اشتباه میکنی برامن امروز ۳۸ بود گفتن خوبه زیر ۳۰ خوب نیس
یک؟نه اصلا خوب نیس خیلی کمه که دکترت بفهمه سرکلاژت میکنه اونم اورژانسی
۱/۱ چیه دیگه؟🤔
مطمعنی درست میگی 1/1یعنی چی
مطمئنی اینقدر هست؟
یک؟نه اصلا خوب نیس خیلی کمه که دکترت بفهمه سرکلاژت میکنی اونم اورژانسی
۱/۱ چیه دیگه؟🤔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.