خانما طول سرویکس ۱/۱ تو هفته من خوبه؟

۱۴ پاسخ

اگر واقعا ۱۱ میل باشی برو سرکلاژ انجام بده

همچین چیزی نداریم

یا کوری یا بیسواد😂

من فک کردم عدد انتی رو میگی یک و یک 😐 نه والا یک و یک خوب نیست

عزیزم ۱ که میگی باید الان بچت بغلته

ا باشه که کله بچه بیرونه 🤣🤣🤣

عزیزم عدد انتی هست طول سرویکس که ۱ باشه بچه الان دنیا میاد 🤣

نه اشتباه میکنی برامن امروز ۳۸ بود گفتن خوبه زیر ۳۰ خوب نیس

یک؟نه اصلا خوب نیس خیلی کمه که دکترت بفهمه سرکلاژت میکنه اونم اورژانسی

۱/۱ ‌چیه دیگه؟🤔

مطمعنی درست میگی 1/1یعنی چی

مطمئنی اینقدر هست؟

یک؟نه اصلا خوب نیس خیلی کمه که دکترت بفهمه سرکلاژت میکنی اونم اورژانسی

۱/۱ ‌چیه دیگه؟🤔

سوال های مرتبط

مامان نی‌نی مامان نی‌نی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان تمشک مامان تمشک هفته شانزدهم بارداری
مامان ایران مامان ایران هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نینی کوچولو مامان نینی کوچولو هفته چهاردهم بارداری
مامان قلب من مامان قلب من ۱ ماهگی
مامان زهرا مامان زهرا هفته سی‌ودوم بارداری