۵ پاسخ

چرا خدارحمی همه رو‌میزنه ۳۲ .من و‌دوستم

شکمی یا واژینال ؟ چون شکمی خطا داره اگه تا آنومالی همین بمونه خوب استراحت کن

اگه ثابت بمونه خوبه

شیاف بزن و تقریبا استراحت مطلق باش میره بالا

باید رعایت کنی زیر ۳۰ نیاد عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ماهورا💖 مامان ماهورا💖 ۸ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان محمدمبین ‌ مامان محمدمبین ‌ ۴ سالگی
مامان گل پسرم مامان گل پسرم هفته بیست‌وچهارم بارداری