خانما طول سرویکس ۳۲ کمه بنظرتون😐

۸ پاسخ

منم آنتی 32 بود دکترم گفت خوبه نیازی به استراحت نداری

عزیزدلم مراعات کن یکمی واسه هفته شما پایینه .من انومالی ۳۲ بودم ۲۰ روز بعدش باز سونو دادم شده بود ۲۸ دیگه سرکلاژ شدم تو ۲۰ هفته. لعنت به هر چی هماتومه ک باعث خونریزی میشه وطول سرویکس اینجوری میاد پایین من از وقتی خونریزی کردم اونجوری طول سرویکسم اومد پایین حالا ایشالا مال شما بالا بره خیلی رعایت کن تا جایی که میتونی هم استراحت کن ایشالا خوب میشه

ینی عاشقتم بخدا😂
همیشه درگیر یه چیزی میشی😂😂

ن بالای ۳۰ خوبه ولی باید مراقب بود پایین نیاد

خوبه عزیزم چون تک قلویی
اگه انومالی پایین تربود پساری بزار

منم ۳۲بهم گف لبه مرزی ن خوبه ن بد تا سونوی انومالی مجدد میدم اگه اومد پایینتر گف باید سرکلاژ بشی🥹

انتی شکمی گفت ۳۴ ولی قبل اون سونو واژینال و شکمی گرفتم ۳۲ بود

استراحت کن‌میره بالا

سوال های مرتبط

مامان لیا و نی نی🩷 مامان لیا و نی نی🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دخترم مامان دخترم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان نخود🩵 مامان نخود🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آرن مامان آرن هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان بچه مامان بچه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی‌نی ناز🐣 مامان نی‌نی ناز🐣 هفته شانزدهم بارداری
مامان معجزه🩷🍓 مامان معجزه🩷🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری