مسئله اینه ک کمتر نشه و الا الان بد نیست
من سر دخترم ۳۲ بود دکتر اصلا نگفت که کمه
تو آنتی چند بودی
رو به پایینه ولی خیلی کم نیست.
لب مرزه عزیزم احتمالا دکتر بگه خوبه ولی شما برااحتیاط رعایت کن. پله و دسشویی فرنگی و رابطه و خم و راست شدن و چیز سنگین و این مواردو رعایت کن
خوبه عزیزم
فقط احتیاط کن تاپایین نیاد
منم ۳۲ هستم عزیزم حتی دکترم بهم نکفت استراحت کن،خبلی عادی به زندکی روزمره ام ادامه میدم
نه عزیزم من ۱۸ هفته رفتم ۳۳ بود دکترم گفت خوبه
بله خیلی کم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.