بچه ها طول سرویکس ۳۲ توی ۱۸ هفته خوب هست؟

۷ پاسخ

جنسیت نی نی چی بود؟😍

اره هزیزم اصلا نگران نباش برا مم ۳۱ بود

بدنیست باید استراحت کنی زیر ۳۰خطرناکه بعضیا۴۸هستن

من ۳۳ بود هجده هفته

نمی‌دونم بخدا فکر میکنم خوب باشه

پایین ۳۰نباید بیاد خب خوب نیست سعی کن استراحت بیشتر کنی و کار سنگین نکنی همین

من ۱۲ هفته تو ان تی ۳۱ بودم🫠🫠

سوال های مرتبط

مامان آوین مامان آوین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان لیا و نی نی🩷 مامان لیا و نی نی🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آوین کوچولو مامان آوین کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 ۷ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۳ ماهگی