۳ پاسخ

اره عزیزم دکتر من گف مشکلی نیس برا من 33/۳۴

والا برامن ۳۷ م م دکترگفت جفت پایینه مراقب باش شیاف دادتوام مراقب باش استراحت کن

اره خوبه ولی مراقبت کن پایین تر نیاد زیر ۳۰ خطریه

سوال های مرتبط

مامان پسرم♥️ مامان پسرم♥️ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مهنا و جوجه🩷💙 مامان مهنا و جوجه🩷💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مهراد مامان مهراد روزهای ابتدایی تولد
مامان 🌸سوگل🌸 مامان 🌸سوگل🌸 روزهای ابتدایی تولد
مامان بچه جون مامان بچه جون روزهای ابتدایی تولد