مامانا تو ۱۸ هفته طول سرویکس ۳۷ خوبه؟؟؟

۵ پاسخ

۳۷خوبه عزیزم از ۳۰ب پایین خطرناکه

۳۷ خوبه اگه نیاد پایین

من ۱۸ هفتم ۵۲ بود

اره عالیه

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو روزهای ابتدایی تولد
مامان بچه جون مامان بچه جون روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرم♥️ مامان پسرم♥️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان اندیا مامان اندیا هفته هجدهم بارداری
مامان ماهلین🌸 مامان ماهلین🌸 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین🪻 مامان دلوین🪻 ۵ ماهگی