سلام دوستان طول سرویکس ۳۰ تو ۱۸ هفته خوبه

۹ پاسخ

شما چکار کردین سرویکستون چی شد ؟؟؟

تو ان تی چند بودی؟؟

لب مرزه استراحتت بیشتر کن

نزار پایین تر از ۳۰ بیاد.شیاف با تجویز دکترت.کار سنگین نکن.به چپ بخاب .استراحت کن تا هفته بره بالا راحت تر بشی.توالت فرنگی استفاده کن.فشار نیار به شکمت

اره ولي مراقبت كن پايين تر نياد.

خوبه.

باید خیلی مراقبت کنی که پایین تر نیاد وگرنه خوبه فعلا

یه ذره لب مرزه استراحتتو بیشتر کن که پایین تر نیاد

بهتره استراحت داشته باشی و رعایت کنی

سوال های مرتبط

مامان مهنا و جوجه🩷💙 مامان مهنا و جوجه🩷💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آریان🩵 مامان آریان🩵 ۶ ماهگی
مامان بچه جون مامان بچه جون روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرم♥️ مامان پسرم♥️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان احسان وگندم🎀 مامان احسان وگندم🎀 ۶ ماهگی
مامان آریَن🩵🥹 مامان آریَن🩵🥹 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهراد مامان مهراد روزهای ابتدایی تولد