برای منم ۳۰ بود
استراحتم و شیاف میزارم طبق نظر دکترم
ببین دکترت چی میگه
ازمن 12هفته31بود چون سابقه سقط داشتم سرکلاژشدم واستراحت مطلقم
استراحت کن فعلا نمیخواد سرکلاژ کنی
نه برای منم دقیقا هفته ۱۸ ،۳۰ بود عالیه فقط باید استراحت کنی
برای منم ۳۰ بود ولی دکترم گفت اگر سابقه سقط و زایمان زودرس نداری نیازی نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.