سلام. طول سرویکس در هفته ۱۸، ۳۰ میل هست. خطرناکه؟ باید سرکلاژ کنم؟

۵ پاسخ

برای منم ۳۰ بود
استراحتم و شیاف میزارم طبق نظر دکترم

ببین دکترت چی میگه

ازمن 12هفته31بود چون سابقه سقط داشتم سرکلاژشدم واستراحت مطلقم

استراحت کن فعلا نمیخواد سرکلاژ کنی

نه برای منم دقیقا هفته ۱۸ ،۳۰ بود عالیه فقط باید استراحت کنی

برای منم ۳۰ بود ولی دکترم گفت اگر سابقه سقط و زایمان زودرس نداری نیازی نیست

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد هفته سی‌وششم بارداری
مامان نورا مامان نورا ۶ ماهگی
مامان نگار و آرمان مامان نگار و آرمان ۸ ماهگی