من از اول بارداریم ۲۸ بودم هیچ مشکلی هم پیش نیومد
چون اومده پایین استراحت کن 😂
بله گلم لب مرزه
منم مث شما ۳۷ بودم بعد شدم ۳۲ پساری گذاشتم
منم شرایط شما رو داشتم پزشکم گفت که یک هفته استراحت کنم دوباره برم سونو رفتم سونو شده بود ۳۳ دیگه بهم گفت استراحت نسبی رو تا آخر بارداری داشته باش البته الان شیاف استفاده میکنم نگران نباش عزیزم استراحت داشته باش
خوبه.باید مراقب باشی پایین نیاد.
عزیزم خیلی لبه مرزی استراحت کن ب دکترم بگو احتمالا شیاف بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.